Selamat datang

Powered By Blogger

Doakan saya

Assalamualaikum wbt.


Semasa saya di Sekolah Permata Pintar, saya menyeru semua pengunjung blog ini doakan saya semoga:


1. Berjaya dengan keputusan cemerlang dalam setiap ujian semester SPM terutama yang diadakan bulan Mac dengan A.


2. Diberi kefahaman tinggi dalam memahami pelajaran SPM terutama elektif sains & universiti.


3. Lepasi skor ujian TOFEL(ujian bahasa inggeris), supaya dapat ambil ujian SAT & akhirnya ke universiti di Amerika Syarikat atau London dalam kerjaya saintis.


4. Lindungilah saya supaya sentiasa di bawah penjagaan Allah swt.


5. Diberi kejayaan mewakili apa-apa pertandingan seperti genius olimpiad atau sebagainya di peringkat antarabangsa atau kebangsaan serta sukan sekali.


6. Diberi ketaqwaan yang tinggi.


7. Kalau tidak dapat sekalipun ke AS, doakan saya supaya result SPM saya serta O & A level excellent supaya dapat kerjaya tinggi lumayan & belajar di overseas.


8. Doakan saya juga semoga tidak lalai mengingati Allah swt apabila saya berjaya nanti & dapat menggunakan kebijaksanaan serta kejayaan gemilang itu ke arah jalan Allah swt & Rasul demi meninggikan syariat islam & menyumbang kemajuan di Malaysia setaraf negara barat. Hal ini kerana saya merupakan aset harapan negara. Insya-Allah. Kalau ingin islam & Malaysia maju, doakan saya.


9.Kepada sesiapa yang doakan saya & dimakbulkan Allah swt, Dia akan balas kalian semua dengan balasan ganjaran dunia akhirat.


Untuk pengetahuan semua, saya akan belajar syllabus SPM aliran sains tulen & universiti seperti algebra, calculatus, bahasa jepun & perancis.

Amin..........

Teknologi lubang mikro beri keselesaan


DUNIA fesyen hari ini bukan sahaja tertumpu kepada sepasang baju yang dipakai malah kini ia meliputi pelbagai aksesori yang digayakan seseorang seperti tas tangan, rantai, subang, gelang dan tidak ketinggalan kasut.
Kasut yang berkualiti bukan sahaja memberi keyakinan kepada wanita dan lelaki untuk tampil lebih terurus malah ia turut memberi keselesaan apabila memakainya dalam tempoh masa yang panjang.
Pereka kasut yang semakin kreatif juga antara punca rekaan kasut tidak hanya tertumpu kepada kepelbagaian jenis, bentuk, saiz dan warna malah kini setiap rekaan pasti diadakan kajian terlebih dahulu bagi memastikan setiap kasut yang dihasilkan berpadanan dengan bentuk kaki si pemakai.
Hasilnya, walaupun kasut melekap lebih lapan jam, kaki tetap selesa tanpa berpeluh, tidak ketat atau longgar.
Koleksi Geox dari Itali juga antara jenama yang amat menitikberatkan ciri-ciri keselesaan baik bagi kaki wanita ataupun lelaki Asia.
Lantaran itu Geox percaya ketelitian tersebut merupakan cara terbaik menghasilkan kehalusan gaya untuk rangkaian produk terbaru mereka.
Himpunan musim luruh dan sejuk 2009/2010 dari Geox pastinya memberi kebebasan yang diperlukan gaya hidup sihat kerana selain mementingkan penampilan dan keselesaan, bentuknya begitu serasi dengan setiap kaki penggemarnya.
Menurut Pengasas dan Pengerusi Geox, Mario Moretti Polegato, koleksi kali ini lebih tertumpu kepada generasi muda dan pihaknya akan terus menerokai pasaran yang lebih luas untuk meningkatkan penerimaan setiap golongan masyarakat terutamanya untuk pasaran Asia.
''Untuk koleksi kali ini, ia bukan sahaja bertemakan 'seimbang, bermutu dan mempunyai kelas tersendiri', bahkan Geox juga tampil dengan teknologi terkini untuk terus menawan hati pengguna yang sedia ada dan pelanggan baru.
''Walaupun boleh dikatakan kami masih baru di pasaran Malaysia, kami akan terus memberi rekaan terbaik serta sesuai dengan kehendak pasaran dan cita rasa pengguna di negara ini,'' ujarnya ketika ditemui baru-baru ini.

MARIO Moretti Polegato menunjukkan teknologi lubang mikro yang digunakan untuk koleksi musim luruh/sejuk 2009/2010.


Tambah beliau, Geox yang mula diperkenalkan di pasaran Malaysia pada tahun 2006 kini mempunyai tiga buah kedai utama dan 12 kedai di dalam pusat membeli-belah.
Selain menampilkan koleksi kasut untuk wanita (52.8 peratus), Geox turut mempunyai koleksi untuk lelaki (42.9 peratus) dan kanak-kanak (5.3 peratus).
Mengulas lanjut mengenai produk keluaran Geox, menurut Polegato, selain diperbuat daripada kulit lembu yang berkualiti serta menampilkan reka bentuk yang ringkas, lembut dan halus, ia turut menampilkan koleksi kasut yang boleh 'bernafas'.
Mengetengahkan teknologi antarabangsa berasaskan kaki, Geox merupakan syarikat yang pertama memperkenalkan penggunaan lubang mikro pada kasut yang bertujuan untuk memberikan keselesaan, kesejukan dan kering sepanjang masa.
''Koleksi kasut yang ditampilkan bersesuaian untuk pemakaian sepanjang masa dan di mana juga.
''Teknologi yang digunakan bukan sahaja mampu membuatkan kaki 'bernafas' sepanjang masa malah ia juga mampu membuatkan kaki kering dan selesa.
''Jika boleh kami ingin mendahului inovasi dalam bidang ini dengan setiap pasang kasut Geox menerapkan teknologi keselesaan dan sokongan yang unik serta digabungkan dengan rekaan-rekaan baru yang segar dan bergaya untuk membuktikan bahawa gaya dan kesihatan kaki boleh mencipta keserasian,'' kata Polegato.
Lebih menarik lagi apabila setiap kasut wanita yang ditampilkan diserikan lagi dengan penambahan aksesori seperti buckle, ikatan tali, batu-batu berkilauan dan juga reben.
Bagi koleksi wanita, terdapat juga tumit rata dengan pelbagai warna yang menarik.

Tiada ulasan:

Carian pintas artikel blog ini

Blog lain

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Photobucket