Selamat datang

Powered By Blogger

Doakan saya

Assalamualaikum wbt.


Semasa saya di Sekolah Permata Pintar, saya menyeru semua pengunjung blog ini doakan saya semoga:


1. Berjaya dengan keputusan cemerlang dalam setiap ujian semester SPM terutama yang diadakan bulan Mac dengan A.


2. Diberi kefahaman tinggi dalam memahami pelajaran SPM terutama elektif sains & universiti.


3. Lepasi skor ujian TOFEL(ujian bahasa inggeris), supaya dapat ambil ujian SAT & akhirnya ke universiti di Amerika Syarikat atau London dalam kerjaya saintis.


4. Lindungilah saya supaya sentiasa di bawah penjagaan Allah swt.


5. Diberi kejayaan mewakili apa-apa pertandingan seperti genius olimpiad atau sebagainya di peringkat antarabangsa atau kebangsaan serta sukan sekali.


6. Diberi ketaqwaan yang tinggi.


7. Kalau tidak dapat sekalipun ke AS, doakan saya supaya result SPM saya serta O & A level excellent supaya dapat kerjaya tinggi lumayan & belajar di overseas.


8. Doakan saya juga semoga tidak lalai mengingati Allah swt apabila saya berjaya nanti & dapat menggunakan kebijaksanaan serta kejayaan gemilang itu ke arah jalan Allah swt & Rasul demi meninggikan syariat islam & menyumbang kemajuan di Malaysia setaraf negara barat. Hal ini kerana saya merupakan aset harapan negara. Insya-Allah. Kalau ingin islam & Malaysia maju, doakan saya.


9.Kepada sesiapa yang doakan saya & dimakbulkan Allah swt, Dia akan balas kalian semua dengan balasan ganjaran dunia akhirat.


Untuk pengetahuan semua, saya akan belajar syllabus SPM aliran sains tulen & universiti seperti algebra, calculatus, bahasa jepun & perancis.

Amin..........

Peluang pembaca Utusan menang percutian di Genting Highlands

KUALA LUMPUR 30 Julai - Mahu bercuti secara percuma di Taman Tema Genting Highlands bersama teman dan keluarga? Jom turut serta peraduan bersama Utusan Malaysia.

Pembaca setia akhbar Utusan Malaysia berpeluang memenangi percutian bernilai RM200,000 di Taman Tema Genting dengan menyertai 'Peraduan Kumpul 20 Masthead' atau kepala akhbar bermula 4 Ogos hingga 10 September ini.

Peraduan kumpul dan menang itu terbuka kepada orang ramai terutama pembaca akhbar Utusan Malaysia yang ingin merebut peluang memenangi tiga kategori hadiah yang disediakan.
Bagi kategori Hadiah Bonanza, sebanyak 200 kad percutian bernilai RM300 setiap satu disediakan untuk pemenang bertuah.

Untuk kategori Hadiah Bonus pula, sebanyak 400 kad percutian bernilai RM100 setiap satu dan bagi kategori Hadiah Saguhati, 2,000 tiket percuma untuk pembaca bertuah turut disediakan.
Naib Presiden Pemasaran Genting, Chow Wei Heng berkata, Genting menyediakan tiga kategori hadiah bernilai RM200,000 itu bagi memberi peluang kepada pembaca setia Utusan Malaysia meneroka dan menikmati keseronokan berganda di Taman Tema Genting Highlands.

Beliau berkata, peserta yang berjaya memenangi kad percutian bernilai RM300 dan RM100 itu bukan sahaja boleh bersuka ria di taman tema malah ia boleh digunakan untuk penginapan, makan dan minum di semua hotel dan restoran milik Genting Highlands.

"Peraduan ini juga merupakan salah satu program Genting di bawah Program Perhubungan

Pelanggan yang bertujuan menarik dan mempromosikan Genting Highlands terutama untuk rakyat Malaysia," katanya.

Beliau berkata demikian kepada Utusan Malaysia pada majlis penyerahan replika cek RM200,000 dan replika kad percutian bernilai RM300 dan RM100 di sini hari ini.

Cek tersebut disampaikan oleh Wei Heng kepada Timbalan Ketua Pengarang Kumpulan Utusan, Othman Mohamad.

Dalam pada itu, Wei Heng memberitahu, peserta yang berjaya memenangi kad percutian itu diberi tempoh sekurang-kurangnya enam bulan dari tarikh pengumuman untuk menggunakannya.

Kata beliau, diharap dengan peraduan anjuran pihaknya dan Utusan itu akan menggalakkan lagi bilangan pelancong tempatan yang kini meningkat kepada 1.5 juta berbanding 1.35 juta tahun lalu.

Untuk menyertai peraduan menarik itu, pembaca dikehendaki mengumpul sebanyak 20
masthead berserta tarikh bagi tempoh keluaran bermula 4 Ogos hingga 10 September sahaja.

Pembaca perlu memotong keratan masthead serta lengkapkan borang penyertaan di dalam akhbar dan lekatkan semua keratan di atas kertas bersaiz A4.

Seterusnya peserta boleh menghantar atau poskan borang penyertaan yang lengkap itu ke alamat: Percutian Bersama Utusan Malaysia/Genting, Utusan Melayu (Malaysia) Berhad, Unit Pengurusan Jenama Aras 7, Menara PGRM, No.8, Jalan Pudu Ulu, Cheras, 56100 Kuala Lumpur.

Akhbar Utusan Malaysia akan mengeluarkan borang penyertaan peraduan menerusi sebanyak 15 keluaran akhbar sahaja iaitu bermula 4 Ogos ini.

Tarikh tutup penyertaan pada 15 September 2009.

Tiada ulasan:

Carian pintas artikel blog ini

Blog lain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Photobucket